tjohej.

Idag var det termins!
Jag spelade Coma av Yan Tiersen framför typ 4 pers och två lärare... haha. Jag började garva mitt i. Jag var väldigt koncentrerad, oja. Sen sjöng jag Can't Help Lovin' Dat Man ur Show Boat, jag tappade bort mig lite, men jag fick jätte mycket berömm, så det känns ganska bra ändå!

Imorgon är det Bal! Adam och jag kommer lätt att vara snyggast där! :P Eller inte, men vem vet? Jag ska iaf ha klackar på mig! Jag kommer att vara 100 meter längre än alla andra... tillsammans...!

eftersom ingen läser min blogg ändå typ... så lägger jag upp en bild på klänningen som jag ska ha på mig imorgon! ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: adam adam adam

hej, och puss!



det var en sak jag funderade på - hur kan man glömma chokladbollar? jag menar... de gör ju sig själv? :O

2010-05-30 @ 13:29:44
URL: http://trojanmeasures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0