en liten.. uppdatering!

Tjabba Tjena Hallå. Jaa, för jag brukar säger så.
Eller inte.
Jag var hemma hela förra veckan, förutom Tisdag då.. inte så kul.
Men nu är jag i skolan!
Igår gick jag upp klockan 4... det var eftersom Saga började valpa då!
Det blev en vit tik med svart huvud och två svarta fläckar på ryggen och en nästan helsvart svart-vit tik! <3
Dom mår jätte bra, och är otroligt små! Men dom är större än valparna i förra kullen! Vi ska nog behålla båda, men det är ju sånt som märks!
Och, just so you know, så ska jag tävla i Stage finalen nu på fredag! Jag hoppas verkligen på att folk kommer och tittar/hejar! Jag ser jätte mycket fram emot det! Det kommer nog att bli jätte kul! Det är i Albrektssalen (på Albrektsvägen) klockan 19.00! Insläppet är 18.45. Det är Fri Entré, så inga dumma ursäkter nu! Och det är inte så svårt att ta reda på vart det är om du inte redan vet vart det ligger!

OCH, så klippte jag mig igår! FRosören var jätte otrevlig, klantig, och bara... usch. Men klippningen blev jätte bra! Typ. Hon fixade utväxten och det ser väldigt naturligt ut! Jag ska försöka ta lite bilder och lägga upp sen! :) Gud. Det känns som att jag skriver alldeles för mycket i mina inlägg... att ingen orkar läsa..

Aja, puss på er som faktiskt orkar läsa igenom mitt blabb..? :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0