trasiga armband.

Nu är det äntligen sommar! Igår hade jag på mig långklänning (hoppas att jag kan få några bilder av adam sen!) There is always time for a "first". Alla tio hundar är ute i hagen och myser, pappa grillar, mamma fixar sallad och bakad potatis. Amelia är borta på läger och Sigrid är hos en kompis. Bara Oliver och jag kvar! Jätte skönt!

Jag har pluggat historia hela veckan och nu är det jätte skönt att få komma hem utan att behöva klistra fast mig vid historia boken hela kvällen eftersom jag äntligen gjorde det där provet! Åh! I helgen ska jag plugga till GeMu provet och skriva mitt Historia-tal med Adam. Jag ska tydligen också bli straffad för all tjejsnack som Adam har genomlidit denna vecka, genom att sitta med när han och Eda spelar spel...!

Nu ska jag lyssna på lite jazz och öva in Fly Me to the Moon.
Puss Hej. <3

adam fotade och redigerade denna bild och lade upp på bdb den 1 juni (3 månader)

(en bild som Adam har fotat och redigerat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0