skor och födelsedagar.

Nu är man hemma efter att ha tillbringat natten hos Adam, vi kollade på Galenskaparna och Scrubs, åt popcorn och varma mackor, och hade kuddkrig typ.

Nu gör jag kladdkaka som Mamma och jag ska äta till filmen Dreamgirls ikväll. Mamma fyller ju år imorgon, så jag vill ha lite mysigt med henne ikväll också! Jag tänkte att jag kanske skulle fixa håret på henne imorgon också innan vi går iväg till restaurangen! :)

Nu medans kladdkakan är i ugnen så har jag designat ett par skor på Nelly.com!
Det är en kul liten tävling och jag hoppas att någon får för sig att vara snäll och rösta på min sko! ;P
Bilden har du därnere, visst är den ful? :)

(en liten del av mig vill ändå ha ett par i min garderob!)
(länken till att rösta är under bilden! xD rösta snälla!)

PUSSva.
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter mys.. Och jag vill också ha ett par sånna skor :) dom va supercoola ;D

2010-07-22 @ 21:50:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0