Sjuka saker.

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här.. men nu sitter jag här med en päron split i ena handen och tänker på hur sjukt det är att jag har hamnat här egentligen. jag bor i en gammal skola utanför söderköping, pluggar på musikgymnasiet i norrköping, föder upp chihuahuor med min mamma, har spelningar runtom i stan, pratar svenska med alla förutom mina systrar, och INTE bor i usa, åker en gul buss til skolan varje morgon, sitter med läxorna till klockan tio, hänger i the food court med kompisarna osv. I usa var det mesta musik jag fick i livet i "Advanced Ladies Choir" på skolan.. nu är musiken överallt. Det kanske var meningen att vi skulle flytta hit. Vi som knappt hade hört talas om Norrköping när vi bodde i usa. Helt plötsligt lever jag mitt fantastiska nya liv här. Sjukt.

(Jag försöker att ladda upp en samling gamla bilder med det går itne så bra. Det får bli någon annan gång.)

(Var snäll och skriv en kommentar! Vad som helst! Så jag får någonting roligt att läsa när jag har tråkigt!! :P )


(bilden - augusti 2004. 6 år sedan. wow.)

 

KRAMKALAS, KAJSA <3


Kommentarer
Postat av: olimpia

Du är fin.

2010-07-16 @ 20:25:32
Postat av: Cynthia

hey Kajsa its me Cynthi! Just got a new blogg thihi xD anyways this pic is adorable ;)

2010-07-19 @ 20:44:00
URL: http://fiirefliiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0